Friday 14 October 2011

hajat aku yg sbenarnya ..

Nursing oooohh nursing , nape lah aku leh join job nie erk? nie smua gara2 parent aku nk tgk aku msuk nursing nie , pstu aku yg mental dlm course nie coz amende pn aku xtau psl sains.. Actlly nursing nie bkn lah plihan aku n jauh sgt2 & xtrpikir nk msuk bnde alah nie tp dh org sruh so ikut jelah yea..

Hajat aku sbnaryea nk msuk bhgian seni persembahan dkt ASWARA tu , coz tu jea fav aku since dri kecik tau..kt sekolah dlu aku active sgt mnri xkrelah sek mngah or rendah pastu menyanyi plk aku active luar sekolah msuk competition stu lah sne lah n mcm2 lah..dsababkn tulah aku tringin sgt nk msuk ASWARA..

btw fmily aku sndri pn dri org seni , even mak aku sndri pn pelakon dlu tp dh pencen lah, mkcik aku singer , sepupu aku plkon n pnyanyi n pkcik aku pn pnyanyi sooo dri mne 'kuah klau xtumpah ke nasi' btl x? hik3

tp nk wat cmne aku pn dh sem 5 n dh last year pn soo korban jelah cita2 aku 2..tp ! aku xkn give up dgn pe yg aku ske wat nie tmbh2 kwn2 aku slalu support aku :)

nie gmbr bru pas wat performance tme nurses day !

No comments:

Post a Comment