Tuesday 31 July 2012

org baru dlm family, xsabar yeaaa ;)

Bulan 10..xsabar aku nk tggu bulan nie, sbab bulan nie lah aku dpt adek baru yeahh !! dlm rmai2 aku sorg jea yg excited lbh tau..yelaa sbab dh lme xde org kecik dlm fmly kn..tmbah2 plk adek2 aku semua dh besar2 gjah , msg2 dh de kpla msg2 huhu~
aritu aku teman mama aku g scan baby, tp doc xdpt kesan jntina die lg pdahal dh 7 bulan lbh dh..mybe baby nie maen sorok2 kowt haha..aku hrapkn kali nie aku dpt adek gugurl plk, asyk laki jeaa..dh mcm team bola jea umh aku nie pnuh ngn laki jeaa  :D

nie nk tnjuk skit mke adek bradek aku (sje suke2 nk tnjuk mke cumil time kecik2 dlu haha )







dlm adek bradek aku nie..yg pmpuan semua de nme ALYAA n yg laki2 plk ASYRAF..bile mama pnggil nme blakang semua mnyahut sbab nme same hahaaha !

No comments:

Post a Comment