Friday 3 August 2012

i didnt mean it..im sorry

i didnt mean it, bkn niat aku nk mlukan kau n nk tnjukkan kau jht depan org..tp aku geram sgt bile dpt tau kau tkr status kau tnpa rse sikit pn bsalah kn..siap leh gelak2 lg cmment2 ngn org..aku ngh sdeyh kt sni skit pn kau xpkir..alik2 aku dpt pgkat 'MEROYAN' dri kau..pergh ! best ayat kau bg kt aku..
dsbabkn kau ckp mcm tu laa aku lpaskn geram aku ngn cmmnt kt wall kau..aku xtau nk lpas geram,sakit hati ngn sdeyh nie kt sape..cre mcm nie jelaa aku dpt lpas..tp aku btul2 xde niat nk mlukn kau lgsg..
jiwa kacau phm2 laa..just smpai skrg aku msih xleh nk trima alsan kau tgglkn aku mcm nie..
aku tension bile mama asyk tnye nape kite jd mcm nie..pe aku nk jwb?? seriusly aku xde jwpn nk bg kt mama..
btw sorry again, bkn niat i nk mlukn u dkt fb tu just jiwa i kcau..hope u fhm tu..
ermm i xkesah pn klau u nk buang i trus, i tau u xleh nk go on ngn i lg dh..sbab i dh xde nilai ape2 lg dh
i try to get in the situation..

No comments:

Post a Comment